tisdag, april 14, 2009

Nu hinner jag nog inte här...

God Morgon mina vänner!

Som ni märkt har jag inte hållit er uppdaterade så bra, jag har helt enkelt inte så mycket tid nu, trots att jag borde ha det!

Påsken har vart bra och lugn, jobbat det mesta på hotellet för första gången sedan i somras.
Himla mycket folk och liv här i jönköping eftersom bilmässan alltid är vid påsken.
Blev tillfrågad om jag ville vara monter tjej i år igen, men för ett annat företag, motorcyklar den här gången.
Otroligt bra betalt,samt en timmes foto vid montern, men tyvärr jobbade jag ju på jobbet då...
Dock ska jag iväg på lördag och fotas lite till en utställning i Europa, mer om det senare.

Idag flyttar min lilla syster in till oss.
Hon är 21, så det är verkligen dags att lämna boet, dock kanske hon inte kom så långt, men iallafall ena foten ute ;)

Idag ska jag plugga med min ena grupp hela dagen.
Har läst igenom uppgiften och jag tror inte det kommer bli jätte svårt, gäller bara att väl få ner det på papper!

Lena har förövrigt fortfarande inte fått sin unge, skulle ju kommit den 10:e, så vi väntar med spänning!

Puss!

Inga kommentarer: