tisdag, april 07, 2009

Jag är så trött!

Precis hemkommen igen.
Jag börjar bli riktigt trött nu, de märks mer och mer.
Jag har till och med börja glömma saker.
Som nu, när det är så lugnt i skolan så har jag ändå massa saker att göra i kring (Eventet om drygt en månad, Femme, Davis turné www.davidmiles.se, m.m.)

Tiden jag är hemma hinner jag inte koppla av alls innan det bär iväg igen!
Känns dumt att säga det, men så sätt ska det bli skönt att komma tillbaka till jobbet, även om jag hatar det.

Träffade event-Annika idag, jag gillar henne mer och mer för varje gång vi ses.
Jag är väldigt bra på att döma folk, precis som jag gjorde med henne, men jag fick mig en positiv överraskning.

I dag är det 3 dagar kvar tills Lena är beräknad att bli mamma, Malin är 2 dagar efter det, och för fredrik och jenny är det dryga en och en halv vecka kvar tills tre blir fem. Japp, de väntar tvillingar.
Mycket bäbisar nu.
Innebär mycket dop, vilket innebär mycket pengar.
Pust.

Som tur är så hinner jag väl jobba lite i sommar innan det är dags.
Min bil gick ju och blev lite sjuk med.
Avgasröret hade vist gått av, på den här bilen med.
Tror inte bilar tycker om mig alls.

Åkte och köpte ny bakre ljuddämpare eftersom den hade lossnat (1100:-).
Jätte bra tyckte jag, då blir det fixat.
Pappa tar bort en liten gummi ring, och hela avgas systemet trillar i backen.
Det var visst lite rostigt.
Massa pengar det dära, men som tur är har jag händiga karlar i min närhet! :)

Nu lever bilen igen och jag är väldigt glad för det, för hur skulle mitt liv annars löst sig?
Konstig thur man kan bli beroende av materiella ting!

Inga kommentarer: