söndag, juni 07, 2009

Oj, nästan en månad sedan...

Ser nu att det nästan var en månad sedan jag bloggade sist!

Bloggen har fallit lite i bakgrunden nu när det varit så mycket i skolan det sista.
Jag kan skriva ner lite vad jag har haft för mig det senaste iallafall, antar att det är såhär mina inlägg tyvärr kommer att se ut en tid framöver...:

-Genomförde eventet vi arbetat med sedan i vintras. Mycket lyckat!
-David miles konserter. Allt lika bra!
-Skrivit uppsatser. Aldrig lika roligt som när man klickar på "send" knappen till läraren.
-Haft seminarier och utvärdering av eventet. Tror det gick bra, betyget återstår att se.
-stått ett flertal timmar i krock köer på Rv 40 och 41. Dock aldrig jag som orsakat dem. Än.
-Arbetat i receptionen på jobbet för första gången på nästan ett år. Inte total katastrof iallafall!
-Köpt en ny soffa. Tyvärr en sån där skön så man somnar så fort man sätter sig i den.
-Firat födelsedagar. Grattis till Eva, Tyra, Lara,Pontus!

ja listan kan göras lång!

Idag ska jag faktiskt gå och rösta. har sån tur att vi kan rösta på Gräshagsskolan ett par hundra meter härifrån!

NU blir det äntligen sommarlov en vecka, innan jag den 16/6 går på min vanliga receptions tjänst igen, som varar enda till skolan börjar.
På denna lediga vecka skall jag åka till Island!

Puss på er!

Inga kommentarer: